‘Tvrtke moraju u većoj mjeri uključivati DOP u dugoročnu poslovnu strategiju’

Autor: Poslovni.hr , 26. ožujak 2013. u 13:32
Nataša Trlić Štambak

Istraživanje je pokazalo da u regiji Jugoistočne Europe nešto više od četvrtine (26%) tvrtki imaju potpuno razvijenu strategiju DOP-a i održivog razvoja.

Globalna PR agencija Grayling je objavila najnovije rezultate svog kvartalnog globalnog istraživanja u kojem je sudjelovalo više od 1300 in-house PR profesionalaca diljem svijeta, od čega 144 njih iz regije Jugoistočne Europe (Hrvatske, Slovenije i Srbije). Prema dobivenim rezultatima u svega 37% tvrtki u ovoj regiji koje posjeduju strategiju društveno odgovornog ponašanja (DOP) i održivog razvoja ona je integrirana u njihovu strategiju korporativnih komunikacija unatoč tome što ispitanici tvrde da aktivnosti vezane uz DOP i održivi razvoj imaju najveći utjecaj na korporativnu reputaciju: najcitiraniji odgovor s 85%, dok je njih 41% navelo odnose s krajnjim korisnicima, a 38% interne komunikacije, priopćeno je iz Graylinga.

Također, istraživanje je pokazalo da u regiji Jugoistočne Europe nešto više od četvrtine (26%) tvrtki imaju potpuno razvijenu strategiju DOP-a i održivog razvoja, dok trećina (33%) njih ne posjeduje službenu strategiju.

Komentirajući rezultate istraživanja, regionalna direktorica PR agencije Grayling za regiju Jugoistočne Europe, Nataša Trslić Štambak je izjavila: „Vodeće tvrtke su dokazale da se konkurentnost može postići uključujući društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj u poslovnu strategiju, marketing i komunikacije. Ipak, veliki broj tvrtki mora pomnije pratiti trendove i u većoj mjeri uključivati DOP u dugoročnu poslovnu strategiju ukoliko zaista žele ostvariti dobit. Stoga se nadam da će komunikacijski stručnjaci i izvršni direktori biti potaknuti najnovijim rezultatima istraživanja Grayling PULSE i da će ozbiljnije razmotriti održivu budućnost svog poslovanja”.

Komentirajte prvi

New Report

Close