Softver Opus*ERP IN2 grupe već 30 godina čini poslovanje hrvatskih tvrtki efikasnijim

Autor: Promo , 12. rujan 2023. u 10:27
Denis Petek i Marko Goljak, IN2 grupa

Digitalizacija ključnih procesa u tvrtkama svih veličina uključuje izbor najboljeg softverskog rješenja za potpun pregled poslovanja, brz i jednostavan pristup podatcima, digitalizaciju dokumentacije i jednostavnu integraciju s ostalim sustavima.

IN2 grupa je prije gotovo 30 godina započela razvoj softverskog rješenja Opus*ERP koji je tada imao svega nekoliko osnovnih modula. Danas je Opus*ERP cjelovito i visoko integrirano rješenje za upravljanje poslovnim procesima nabave, veleprodaje, distribucije, maloprodaje, skladišta, financija i računovodstva te ljudskih resursa. Koristi se u različitim industrijama poput farmaceutske industrije, trgovačkih tvrtki, telekoma, tiskarske industrije pa sve do financijske i bankarske industrije. Sadašnje rješenje omogućava sveobuhvatan pregled poslovanja, brz i jednostavan pristup podatcima, responzivni dizajn, integraciju s drugim sustavima, parametrizaciju za potrebe specifičnosti korisnika, izvoz podataka u različite formate i mnoge druge funkcionalnosti.

Tijekom rasta i razvoja poslovanja često se postavlja pitanje kada određena tvrtka treba započeti razmišljati u uvođenju ERP rješenja.

Denis Petek, IN2 grupa, direktor prodaje i glavni menadžer za prodaju

„Je li tvrtki potrebno ERP rješenje ne definira se brojem zaposlenika ili obimom posla, već željom da tvrtka posluje efikasnije, brže i bolje. Svaka tvrtka koja želi unaprijediti poslovanje, povećati efikasnost procesa te imati nadzor nad svim ključnim parametrima poslovanja je očito spremna implementirati ERP rješenje. Uvođenje ERP-a treba prvenstveno prilagoditi potrebama i ciljevima tvrtke te pažljivo planirati. Potrebno je napraviti detaljnu analizu i identificirati ključna područja unutar tvrtke koja se mogu unaprijediti zahvaljujući ERP-u. Tvrtkama je u interesu uvesti ERP u cilju automatizacije, pojednostavljenja, upravljanja i nadzora nad procesima, povećanja kvalitete i smanjenja grešaka, ali i optimizacije troškova. Osim toga, kod nekih tvrtki postoji i potreba za usklađivanjem s regulatornim zahtjevima. Možemo zaključiti kako veličina tvrtke nije glavni razlog za uvođenje ERP rješenja i bilo bi pogrešno „čekati“ njen rast jer će se time propustiti prilika za unaprjeđenje poslovanja i konkurentnosti tvrtke“, naglasio je Denis Petek, direktor prodaje i glavni menadžer za prodaju IN2 grupe.

Na Opus*ERP rješenju radi tim stručnjaka iz različitih područja koja ERP pokriva. Svi oni redovito prate potrebe korisnika i predviđaju trendove, a samim time i unaprjeđuju sustav pa korisnici mogu biti sigurni da je pokriveno sve što je njima važno za uspješno poslovanje. Trenutno u timu radi 26 vrhunskih stručnjaka na razvoju, implementaciji i održavanju. Neki od njih dio su IN2 grupe više od 20 godina te posjeduju sveobuhvatno znanje i razumijevanje svih „tajnih i skrivenih“ detalja rješenja i prenose svoje znanje novim članovima tima.

Jedan dio tima odgovoran je za implementaciju rješenja i edukaciju novih korisnika, komunikaciju s korisnicima, analizu potreba, izradu prijedloga rješenja novih funkcionalnosti i praćenje zakonskih izmjena. Drugi je dio tima pak zadužen za softverski razvoj i doradu rješenja prema dogovorenom planu. Važno je napomenuti kako su stručnjaci IN2 grupe na raspolaganju svim svojim klijentima i nakon implementacije.

Priznanje za Opus*ERP da je visokokvalitetni proizvod nedavno je dodijelila i Hrvatska gospodarska komora svojim znakom „Izvorno hrvatsko“, što daje svojevrsnu nagradu za dugogodišnje uloženo znanje i iskustvo u kreiranju, održavanju kontinuiteta u kvaliteti i njezinom unapređivanju te jačanju prepoznatljivosti Opus*ERP rješenja na domaćem i na inozemnom tržištu.

Marko Goljak, IN2 grupa, funkcionalni arhitekt Opus*ERP rješenja

Marko Goljak, funkcionalni arhitekt Opus*ERP rješenja ističe: „U IN2 grupi radim 14 godina i usko sam vezan uz razvoj i implementaciju Opus*ERP rješenja kod korisnika. Naš tim zaista daje sve od sebe u cilju što kvalitetnijeg razvoja našeg rješenja i zadovoljavanja potreba naših korisnika. Jednako tako želimo da Opus*ERP bude prvi izbor budućih korisnika kojima će trebati sveobuhvatno i integrirano ERP rješenje u koje su ugrađene najbolje poslovne prakse i koje će im pomoći da kvalitetno upravljaju procesima u tvrtki. Nedavno dobiveno priznanje od Hrvatske gospodarske komore Izvorno hrvatsko potvrda je smjera u kojem žalimo ići i razvijati se u budućnosti“.

Rješenje IN2 grupe Opus*ERP dugi niz godina koriste i brojne hrvatske tvrtke kao što su Narodne novine koje su još 1993. godine počele koristiti Opus*ERP rješenje za maloprodaju, zatim Oktal Pharma, Tekstilpromet, Atlantic Trade, Zagrebačka banka, a neki od novijih korisnika su TimZip, Namještaj Mima i Oktal Pharma Sarajevo.

Krešimir Veselko, Oktal Pharma, direktor Službe operacija

„Oktal Pharma i IN2 grupa dugogodišnji su partneri koji uspješno surađuju više od 20 godina. U dinamičnom i izazovnom okruženju gdje je potrebna brza, kvalitetna i učinkovita suradnja, ključ uspjeha je imati partnera koji zahvaljujući iskustvu i vrhunskim stručnjacima može kvalitetno odgovoriti na sve izazove koji su pred nama. Dugogodišnja suradnja dodatni je element uspjeha jer Opus*ERP stručnjaci, osim tehničke ekspertize, dubinski poznaju naše poslovne procese pa su sve dorade i nove elemente Opus*ERP sustava kvalitetno sagledali i obuhvatili. Oktal Pharma se kontinuirano razvija i raste, a čini to i zahvaljujući rješenjima IN2 grupe kroz koje ostvaruje svoje potrebe i planove digitalizacije, a ulaganjem u moderna tehnološka rješenja gradi konkurentsku prednost i povjerenje svojih kupaca i poslovnih partnera“, zaključio je Krešimir Veselko, direktor Službe operacija Oktal Pharma.

Opus*ERP rješenje kontinuirano se funkcionalno i tehnološki nadograđuje. Redovno se pripremaju godišnji planovi razvoja, tzv. roadmap, za unaprjeđenje i poboljšanje proizvoda, a sam proizvod se uvijek usklađuje sa zakonskim propisima. Roadmap uvijek odražava želje i prijedloge korisnika rješenja, ali i iskustvo našeg implementacijskog i razvojnog tima. Osim toga, rješenje se i tehnološki i izvedbeno unaprjeđuje u smislu primjene novih tehnoloških rješenja, novih verzija baze podataka, novih verzija razvojnih alata i slično. Najnovija verzija rješenja izrađena je na modernoj tehnološkoj platformi čime je u sustav implementiran cijeli niz dodatnih funkcionalnosti, no i dalje se radi na kontinuiranom razvoju novih modula i doradama postojećih funkcionalnosti, kao i na izvedbenom i sigurnosnom unaprjeđenju.

Sve tvrtke koje još nisu uvele ERP rješenje ili razmišljaju o zamjeni/nadogradnji postojećih, više informacija o Opus*ERP rješenju IN2 grupe mogu potražiti OVDJE.

Opus*ERP tim IN2 grupe

S više od 30 godina iskustva, IN2 grupa, koja je dio je globalne softverske grupacije Constellation Software Inc. (CSI), razvija softver za niz industrijskih vertikala, a iskustvo razvoja i implementacije rješenja stekla je u gotovo svim poslovnim granama.

Grupa posluje u pet zemalja regije s više od 3000 klijenata te snažnim naglaskom na podršku tvrtkama i organizacijama iz sektora gospodarstva, financija i osiguranja te zdravstva i javnog sektora. IN2 grupa sastoji se od 10 tvrtki članica, IN2, IGEA, SVAM plus, Pardus, MCS Grupa, Libusoft Cicom u Hrvatskoj te u državama regije IN2 u Kopru, Beogradu, Sarajevu i Skoplju.

Komentirajte prvi

New Report

Close