Na velikom i konkurentnom kineskom tržištu pravi je izazov izdvojiti se svojim idejama i inovacijama, a upravo je u tome uspjela mala samoborska tvrtka Geolux koja, osim što izvozi na pet kontinenata, već godinama drži trećinu kineskog tržišta u proizvodnji radara za primjenu u industriji, hidrologiji i sigurnosnim sustavima. Osim u Kini njihovi su hidrološki radari prepoznati i u Europi i Sjevernoj i Južnoj Americi. S kontinuiranim rastom potražnje tvrtki je, između ostalog, bilo potrebno savjetovanje pri internacionalizaciji poslovanja, međunarodna suradnja i pomoć pri pronalaženju poslovnih partnera kako bi učvrstili svoju poziciju na svjetskom tržištu. To je prepoznao i HAMAG-BICRO koji im je u sklopu projekta Europska poduzetnička mreža (EEN) osigurao podršku u internacionalizaciji poslovanja kroz pronalazak međunarodnog partnera, a riječ je o glavnom instrumentu Europske strategije za povećanje gospodarskog rasta i zaposlenosti. "Prodaja u EU djelomično je izrasla iz kontakata koje smo uspostavili preko EEN-a", kaže vlasnik i suosnivač Geoluxa Tomislav Grubeša koji je otkrio i njihov sljedeći korak – ulaganje u marketing za poboljšanje prodaje na navedenim tržištima. Inače, Geolux već dugo ima potporu HAMAG-BICRO-a, a kroz različite je programe tvrtki osigurana potpora od četiri milijuna kuna. Nadalje, kroz Program provjere inovativnog koncepta (PoC) dobili su poticaje za ispitivanje poslovnih ideja, što je označilo početak da tvrtka krene s istraživanjem i razvojem i istovremeno se probije na inozemno tržište. "Tajna uspjeha je stvarati nove stvari, konkurirati na globalnoj razini i uz to održati sjajnu atmosferu u tvrtki uz minimalni mogući stres, sjajne međuljudske odnose i uvijek izazovne projekte na kojima je užitak raditi", poručuje Grubeša.
Prvi modni wellness brend u svijetu dolazi iz Hrvatske
