Francuski luksuzni modni brend DIOR Beauty pokrenuo je jedinstvenu kampanju s ambasadoricom brenda i azijskom megazvijezdom @Jisoo, a cjelokupno digitalno iskustvo rezultat je suradnje s globalnom komunikacijskom cloud platformom Infobip.
Posebnost nove DIOR Beauty kampanje je što se odvija na WhatsAppu, što je prvi puta da je neki brend iskoristio taj kanal kako bi dodatno osnažio komunikaciju s ambasadorom svoga brenda. Time je 9,6 milijuna pratitelja profila @diorbeauty na Instagramu dobilo pristup ekskluzivnim sadržajima i komunikaciji s muzom kampanje za novi ruž za usne Dior Addict.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu