Drogerijski lanac DM u prošloj je poslovnoj godini ostvario ukupni promet od 1,96 milijardi kuna ili 1,2 posto više nego lani. U godini koja je zaključena s 30. rujnom 2013. DM je investirao 43 milijuna kuna, a najveći dio tog novca uložen je na otvaranje novih prodavaonica te modernizaciju postojećih. Najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj tako je potvrdio poziciju lidera na tržištu drogerijskih proizvoda s udjelom od 25,84 posto.
"Kontinuirana ekspanzija te usmjerenost na usavršavanje asortimana koji kupcima omogućuje zdraviji i kvalitetniji život osigurali su DM-u mjesto tržišnog lidera", poručuje Mirko Mrakužić, direktor DM-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Lijepa plaćena reklama. Dobro braći njemcima ide….fino mogu sad svoju robu prodavati po cijeloj velikoj Njemačkoj i kolonijama…
Uključite se u raspravu