Najveći slovenski trgovački lanac "Mercator" u četvrtak je započeo akciju "Jamčimo za najniže cijene" kojom snižava cijene 10.000 proizvoda iz svih robnih skupina, kako bi se cjenovno približio konkurentima, trgovačkim lancima Spar, Tuš, Lidl i Hofer.
"Naša je osnovna filozofija da Mercator mora biti apsolutno najjeftiniji te da kupac mora dobiti najviše za svoj novac", objavio je Mercator. Najveći slovenski lanac ne otkriva o kolikim je sniženjima cijena riječ, tvrdeći da se radi o poslovnoj tajni, ali je uvjeren da će se investicija u novu cjenovnu politiku amortizirati već za godinu dana. Akcija je poduzeta zbog primijećene promjene ponašanja kupaca koji proizvode ne kupuju u jednoj trgovini nego traže najniže cijene za iste produkte u više njih i više puta tjedno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu