Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Kupci su naručivali kao nikada prije’, tvrdi internetski trgovac

Autor: Tomislav Pili
10. ožujak 2022. u 10:22
Podijeli članak —
FOTO: Pixsabay

Njemački Zalando ostvario lani skok bruto vrijednosti prodane robe (GMV) za 34,1 posto

Njemački internetski trgovac Zalando ostvario je lani skok bruto vrijednosti prodane robe (GMV) za 34,1 posto na 14,3 milijarde eura, dok su prihodi porasli za 29,7 posto na 10,4 milijarde eura. K tome, usklađena operativna dobit (EBIT) iznosila je 468,4 milijuna eura, što odgovara marži od 4,5%, priopćili su iz kompanije. Zabilježen je i značajan rast broja korisnika zahvaljujući priljevu od više od 10 milijuna novih korisnika.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rast GMV-a potaknut je kontinuiranom snažnom potražnjom potrošača za online ponudom i sve većim prihvaćanjem usluga platforme od strane partnera. Financijski učinak počeo se normalizirati tijekom druge polovice 2021., kako se i očekivalo, s obzirom na postupno ponovno otvaranje europskih gospodarstava, navode iz njemačke kompanije.

Njemački internetski trgovac Zalando ostvario je lani skok bruto vrijednosti prodane robe (GMV) za 34,1 posto na 14,3 milijarde eura, dok su prihodi porasli za 29,7 posto na 10,4 milijarde eura. K tome, usklađena operativna dobit (EBIT) iznosila je 468,4 milijuna eura, što odgovara marži od 4,5%, priopćili su iz kompanije. Zabilježen je i značajan rast broja korisnika zahvaljujući priljevu od više od 10 milijuna novih korisnika.

Rast GMV-a potaknut je kontinuiranom snažnom potražnjom potrošača za online ponudom i sve većim prihvaćanjem usluga platforme od strane partnera. Financijski učinak počeo se normalizirati tijekom druge polovice 2021., kako se i očekivalo, s obzirom na postupno ponovno otvaranje europskih gospodarstava, navode iz njemačke kompanije.

Tvrtka se nastavlja fokusirati na rast i očekuje rast GMV-a u 2022. od 16-23 posto na 16,6-17,6 milijardi eura i rast prihoda od 12-19 posto na 11,6-12,3 milijardi eura, s ciljem da nadmaši europski online modni segment u nestabilnom tržišnom okruženju. Zalando očekuje da će nastaviti profitabilno rasti i postići usklađeni EBIT od 430-510 milijuna eura. Očekivanja isključuju potencijalni negativan utjecaj rata u Ukrajini.

U 2021. Zalando je stekao više od 10 milijuna novih kupaca te sada broji više od 48 milijuna aktivnih kupaca na 23 tržišta, uključujući šest novih tržišta otvorenih tijekom prošle godine: Hrvatska, Estonija, Latvija, Litva, Slovačka i Slovenija. Kupci su naručivali više nego ikad prije, i to 5,2 prosječne narudžbe po aktivnom kupcu, navodi se u godišnjim rezultatima.

Autor: Tomislav Pili
10. ožujak 2022. u 10:22
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close