Njemački internetski trgovac Zalando ostvario je lani skok bruto vrijednosti prodane robe (GMV) za 34,1 posto na 14,3 milijarde eura, dok su prihodi porasli za 29,7 posto na 10,4 milijarde eura. K tome, usklađena operativna dobit (EBIT) iznosila je 468,4 milijuna eura, što odgovara marži od 4,5%, priopćili su iz kompanije. Zabilježen je i značajan rast broja korisnika zahvaljujući priljevu od više od 10 milijuna novih korisnika.
Rast GMV-a potaknut je kontinuiranom snažnom potražnjom potrošača za online ponudom i sve većim prihvaćanjem usluga platforme od strane partnera. Financijski učinak počeo se normalizirati tijekom druge polovice 2021., kako se i očekivalo, s obzirom na postupno ponovno otvaranje europskih gospodarstava, navode iz njemačke kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu