S punom proizvodnjom u četvrtom kvartalu u vlastitim tvornicama na tri lokacije – u Slovenskoj Bistrici i Šibeniku te u Sevalu u Srbiji, slovenski aluminijaš Impol grupa s umjerenim optimizmom dočekuje 2021. Kako se doznaje, poslovni plan ‘skrojen’ je na razinama od oko 800 milijuna eura ukupnoga godišnjeg prihoda zahvaljujući novim narudžbama jer se tržište očito budi. To znači isti okvir u poslovanju s karakterističnom temeljnom odrednicom prema kojoj EU ostaje njihovo primarno tržište. Međutim, istodobno je dopunjen s planom zadržavanja udjela u izvozu ostvarenog probojem na novom velikom svjetskom tržištu gdje su pod zadnje u otežanim gospodarskim prilikama uslijed korona krize, uspjeli u gotovo nemogućoj misiji. Naime, osigurali su uspješni plasman svojih proizvoda na tržištu SAD-a gdje trenutačno završava petina njihove aluminijske proizvodnje iz Hrvatske, i to iz uspostavljene četiri smjene rada njihove tvornice u Šibeniku. To je i razlog zašto šibenska tvornica, u očekivanju predstojećih ulaganja vlasnika u proširenje ljevaoničkih kapaciteta, radi punim kapacitetima.
Povećana potražnja u Hrvatskoj
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu