Kako je svaka kriza ujedno i prilika, jedna investicija Prime bila je pun pogodak

Autor: PD VL native tim , 09. studeni 2020. u 08:07

Tvrtka je uložila u digitalizaciju poslovanja i uz pomoć BE-terne dočekala spremna korona krizu i danas radi na širenju maloprodajne mreže i otvaranju novih izvoznih tržišta

Prima je na tržištu proizvodnje namještaja prisutna već 25 godina. Osim dugogodišnjeg iskustva, Prima grupa je vertikalno integrirani poslovni model koji podrazumijeva vlastiti razvoj proizvoda i proizvodnju proizvoda koji se nude kroz vlastitu maloprodajnu mrežu što sve stvara veliku prednost na tržištu. Grupacija danas obuhvaća 59 maloprodajnih salona u Hrvatskoj, devet salona u Makedoniji te šest tvornica, a zapošljava više od 2000 zaposlenika.

Vlasnik Prime Renato Radić

“Naša ponuda je specifična za hrvatsko tržište jer nudimo proizvode koje je osmislio naš dizajnerski tim, a proizveli smo ih u vlastitim tvornicama od najkvalitetnijih sirovina. Zahvaljujući tome, možemo brzo reagirati na trendove i potrebe tržišta, te svakom kupcu ponuditi hrvatski proizvod s jamstvom kvalitete i dugotrajnost”, ističe vlasnik Prime Renato Radić i nadodaje kako je prošla godina bila najuspješnija godina u poslovanju tvrtke, a u ovoj su se, naravno, nadali još većem uspjehu. Prioriteti su se brzo promijenili i najvažnije im je bilo očuvati radna mjesta u čemu su i uspjeli. Epidemija je utjecala na sve segmente gospodarstva, a neizvjesnost i mjere zaštite od korona virusa na kraju je mnoge dočekala potpuno nepripremljene.

U Primi ističu da su i dalje usmjereni na širenje maloprodajne mreže i otvaranje novih izvoznih tržišta.

“U ovoj godini smo dodatno širili maloprodajnu mrežu, a planovi su nam uvijek ambiciozni, ali i realni. Naše planove nismo osjetno mijenjali zbog epidemije, već smo ih samo prilagodili. Kako je svaka kriza ujedno i prilika, ova nam je pokazala koliko je bitna bila naša strateška odrednica da investiramo u digitalizaciju poslovanja”, kaže vlasnik Prime i napominje kako kontinuirano ulažu u svaki segment poslovanja jer su svjesni da bez toga ne mogu pratiti ni zahtjeve tržišta, ali ni zahtjeve kupaca.

“Potreba za digitalizacijom poslovnih procesa proizlazi i iz naše organizacije koja podrazumijeva više poslovnih područja koje je potrebno uskladiti u cilju zadovoljenja zahtjeva kupaca. Novi, mladi kupci, koji prvi put dolaze u situaciju da opremaju domove imaju sasvim nove navike koje moramo dočekati spremni”, objašnjava Radić.

Prima u posljednje četiri godine prolazi veliku transformaciju – apsolutni fokus na kvalitetu proizvoda i usluge, potpuni zaokret u asortimanu, uređenje prodajnih prostora na sasvim novu razinu ugode kupovanja, tehnološki skok u proizvodnji na najsuvremenija rješenja, a sve prati reorganizacija u horizontalnu procesnu organizaciju. Ključ u uspostavljanju novih procesa, između ostalog je i nov poslovno-informacijski sustav.

„S obzirom na potpuni fokus Prime na kvalitetu proizvoda, usluge i doživljaja kupca, u izboru partnera koji će ga ugraditi tražili smo iste vrijednosti.“, istaknuo je Filip Lavriv, član Uprave Prime. „Vjerovali smo da je Adacta, zbog referenci, velikog iskustva i fokusa na strukturirano upravljanje projektima, upravo takav partner. Ulaskom u BE-terna grupu Adacta je postala partner koji nas može pratiti u planiranoj internacionalizaciji poslovanja.“ Lavriv ističe kako su kod odabira novog poslovno-informacijskog sustava unaprijed postavili jasne kriterije koje su slijedili tokom cijelog projekta te je zadovoljan što je odabrano rješenje (Microsoft Dynamics u kombinaciji sa LS Retail) zadovoljilo sve spomenute kriterije te se pokazalo kao izuzetno fleksibilno i jednostavno za korištenje.

Igor Gržan

“Prima se našla u situaciji da poslovno rješenje koje je imala implementirano jednostavno nije više bilo u mogućnosti pratiti razvoj poslovanja i viziju digitalne kompanije koju promovira njihovo vodstvo. Projekt je završen u predviđenom roku bez većih izazova tijekom implementacije”, ističe Igor Gržan, voditelj projekta u BE-terni i napominje kako je ključna stvar kod digitalne transformacije vizija i podrška managementa klijenta. “Prima je definitivno krenula u implementaciju spremna, tim ključnih korisnika su vrhunski stručnjaci u svom području koji su imali jasno definirane uloge u procesu implementacije”, kaže Gržan i navodi kako im je Microsoft kao predvodnik digitalizacije uvelike olakšao posao svojom jedinstvenom platformom.

O uspješnosti suradnje ovih dvaju poduzeća govori i činjenica da Prima nastavlja s investiranjem u digitalizaciju poslovanja. Do kraja godine očekuje se prelazak još 5 pravnih osoba na isto rješenje, odnosno međusobna integracija svih poduzeća nakon čega će biti vidljivi najveći benefiti implementacije.

Sadržaj omogućili BE-terna i Prima namještaj

New Report

Close