U povodu obilježavanja svog prvog rođendana u Hrvatskoj, Zalando otkriva omiljene kategorije na lokalnom tržištu. Na svojoj platformi Zalando hrvatskim kupcima nudi 2000 popularnih brendova, odnosno više od 460.000 različitih proizvoda. Hrvatski kupci najčešće biraju klasične boje, među kojima su najtraženije crna, bijela i tamnoplava. Najpopularniji odjevni predmet u Hrvatskoj bile su majice s kapuljačom. Žene su najčešće kupovale sportske majice, a muškarci majice kratkih rukava. U košaricama ženskih kupaca češće su se nalazile haljine nego suknje, dok je torba najprodavaniji ženski modni dodatak u proteklih godinu dana u Hrvatskoj. Kada je riječ o dječjoj odjeći, u Hrvatskoj su se najčešće kupovale tenisice, a zatim majice kratkih rukava, jednodijelna odijelca i setovi.
Daniel Rogiński, Zalandov generalni direktor za Hrvatsku kaže: „U Hrvatskoj obilježavamo prvu godišnjicu poslovanja te primjećujemo da su povratne reakcije kupaca na našu ponudu veoma pozitivne. To nas čini veoma sretnima i sigurni smo da nas naša ponuda sjajne kombinacije širokog asortimana, inspiracije, odličnog iskustva kupaca i pogodnosti vodi našem cilju da i na hrvatskom tržištu postanemo polazište za modu.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu