Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj 2019./2020. godini, koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvarila je ukupan promet od 2,25 milijardi kuna, što je dva posto više u odnosu na godinu ranije i neto dobit od 39,86 milijuna kuna, istaknuo je u četvrtak na digitalnoj konferenciji za novinare te tvrtke.
U protekloj poslovnoj godini, kako je rečeno, dm je uložio više od 33 milijuna kuna u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) te pokretanje dm online shopa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu