Iskon, najpropulzivnija tvrtka u sastavu grupe Hrvatski telekom, napokon je, nakon četiri godine traženja, pronašao način kako da realizira vlastiti poslovni inkubator. Iskustvo koje je stekao u stvaranju Iskon Laba, koji je upravo izbacio svoj prvi proizvod, dobar je primjer što bi zapravo za razvoj hrvatskog gospodarstva mogle napraviti kompanije poput Ine, Konzuma, HEP-a, Zagrebačke banke, HT-a, Petrola, PBZ-a, Plive, Erste banke, Plodina, Lidla, Zagrebačkog holdinga, Vipneta, Kauflanda, Prvog plinarskog društva, Croduxa, Agrokora, Tiska i redom drugih velikih igrača s prihodima koji se mjere u milijardama kuna.
Za Iskon, koji je lani imao prihod nešto manji od 400 milijuna kuna, Iskon Lab nije primarno ni DOP ni marketinška priča. To je alat za jačanje vlastite tržišne pozicije, generator novih izvora prihoda i katalizator pozitivnog imidža. Sve to, bez sjemenskih, VC i inih investicija. No, postoji trik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu