Iako je oko 800 benzinskih crpki u Hrvatskoj sasvim dostatno za opsluživanje nacionalnog voznog parka od 2,8 milijuna motornih vozila, što se tijekom turističke sezone u srpnju i kolovoza popne za još pola milijuna, 600-tinjak “crpki” za električne automobile je uglavnom nedostatno da bi omogućilo bezbrižnu vožnju za oko 2000 e-automobila s hrvatskim registarskim oznakama, što je oko 0,1 posto ukupnog voznog parka i ispod je razine statističke greške, te možda dva puta toliko turističkih tijekom ljeta. U čemu je problem?
Iako je tehnologija punjenja e-automobila drukčija i ponešto kompliciranija od onog kod klasičnih vozila na dizel ili benzin – punjenje prosječnog spremnika goriva osobnog automobila od 50-ak litara s kojim to vozilo može prijeći možda i tisuću kilometara traje tek 2-3 minute.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.jeli to predsjednik udruge H.P. onaj koji je u filmskom stilu izjavio da se seli iz HR i seli svoje poslove iz HR ?
a onda se prihvaca ovako “znacajne” funkcije ?
Uključite se u raspravu