S pozornošću pratimo predviđanja da će do 2050. godine kanal elektroničke trgovine, kraće e-commerce, zamijeniti tradicionalne kanale prodaje. U vrijeme povijesnih promjena, kao što je četvrta industrijska revolucija (Industrija 4.0) logične su radikalne strukturne promjene u organizaciji međunarodne trgovine i distribucije roba i usluga.
Koriste se kratice Trgovina 3.0. i/ili Marketing 3.0. U dosadašnjoj poslovnoj praksi elektroničkih trgovaca iz EU i SAD-a proizvodi koji su bili pretežno predmet online kupoprodaje imali su sljedeće karakteristike: (a) riječ je o proizvodima (namještaju) koji se može jednostavno i brzo nabaviti, (b) koji je integralan proizvod, tj. ne sadrži druge komponente i (c) da se radi o proizvodu (namještaju) koji se može jednostavno transportirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu