Nakon što je u protekle tri godine uspostavljeno svojevrsno primirje na hrvatskom taksi tržištu, posljednjih mjeseci situacija je opet uzavrela te niz prijevozničkih udruga i sindikata izlazi pred Vladu s prijedlozima i zahtjevima kako bi se ovaj sektor trebao urediti.
Naravno, glavni razlog za pobunu je pandemija Covida-19 koja je gotovo u potpunosti zatvorila društvo, a posebice turizam koji već duže vrijeme u Hrvatskoj ima egzistencijalni značaj za sve više sektora gospodarstva, pa tako i za taksi prijevoznike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dragi Darko, ne daju uber i Bolt popuste i promocije preko leđa vozača, to im se nadoknadi, već je problem Bolt, koji je uveo opciju Bolt economy, koja je 20 posto jeftinija od standardne opcije, te uz to za kidanje po malo na svakoj vožnji, primjer, jedna vožnja po sadašnjim cijenama morala bi isto košta i na uberu i Bolt, ali Bolt uvijek spusti za kunu ili dvije da izaberete njih, a to vam ne nadoknade. Tako isto su vozačima napravili medvjeđu uslugu uoči ljeta 2019, kad su počeli poslova na obali spuptajući cijene i tarife, pazite uoči sezone kad se te stvari ne rade a pod krinkom konkurencije prema uberu, da bi na kraju svi vozili preko ubera u inat boltu. Ima još ali bi bilo predugo, znači najveći problem je Bolt i njihova politika, ali građani biraju i standard nam je kakav je, tražili smo gledajmo. I prije pisanja malo se raspitate kod iskusniji vozača 🙂
Ps.
I još nešto, vožnja boltom od zagreba do Budimpešte oko 1500 kn a kad naručite Bolt od Budimpešte do zagreba oko 3000 kn, pa sad vi vidite, a mađari nemaju baš duplo bolji standard od nas
Uključite se u raspravu