Pravo je vrijeme da drvna industrija iskoristi povoljne vjetrove kako na inozemnim tržištima, tako i u domaćoj proizvodnji. Izvoz je u zadnjem desetljeću povećan za gotovo 300%. Sektor sudjeluje sa 10% u ukupnom izvozu prerađivačke industrije Hrvatske, a apsolutna vrijednost izvoza prelazi milijardu eura. Nema vremena za odgađanja, traže se nova rješenja i odluke u proizvodnim poduzećima, u lokalnim i državnim gospodarskim institucijama. Vrijeme oživljavanja konjukturnog ciklusa, zna se, nije vječno.
Zato, koncept stvaranja “zajedničke vrijednosti” (shared value) zadnjeg “proizvoda” koji dolazi iz “radionice” inventivnog ekonomiste s Harvarda prof. M. E. Portera zaslužuje ponovno našu pozornost. Naročito, kada znamo da je taj koncept u primjeni kod naše inozemne konkurencije. Jednako, kao znanstvena djela istog autora o lancu vrijednosti, o komparativnoj prednosti, o konkurentskoj sposobnosti, o klasterima konkurentnosti i o generičkoj poslovnoj strategiji poduzeća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu