Ona dilema je li čaša polupuna ili poluprazna baš dobro sjeda na ovu turističku sezonu. Na početku ljeta bilo je napeto s manjkom rezervacija, kalkuliralo se treba li rezati cijene, ulagati u kampanje na društvenim mrežama ili čekati last minute. U lipnju su se već grizli nokti, u srpnju su neki digli ruke od svega, u kolovozu nam se više nije dalo ni brojati goste.
Iz dana u dan pristižu i brojke koje nam govore što se na kraju dogodilo sa sezonom. Od početka godine do kraja kolovoza imali smo tako 1,6% plusa u noćenjima, i to u ukupno oko 6% više turističkih kreveta u odnosu na lani, i to najviše u privatnom smještaju (oko 33.000 kreveta više nego lani). Privatni smještaj imao je 2,5% plusa u noćenjima na 5% više kreveta nego lani, dok su hoteli na jedva 1% više registriranih kreveta nego lani ove godine imali gotovo 2% više noćenja. Kampovi su podbacili zbog kiše, ali i nedostatka ulaganja u sve osim mora mobilnih kućica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije.Dok god ima u proračunu za isplatu penzija.
Znaci iako je Grcka u kumulativu imala pad u nocenjima u odnosu na 2018,a Hrvatska rast, iako smo kao sto i sami kazete skuplji i automatski moramo prodati manje necega nego Grci jer imamo veci profit, Vas zakljucak je da je sezona neuspjesna radi 2 grupe koje vise nece ljetovati u RH?!Za razliku od vecine zemalja u okruzenju nase brojke su dobre i potrosnja raste svake godine, komparacija sa Turskom nema smisla niti trebamo ici u tom smjeru.
Uključite se u raspravu