Nakon dva neizvjesna ljeta pandemije i naznake da bi iduće moglo proći s manje stresa, hrvatski kamping ostaje jedna od najstabilnijih karika hrvatskog turizma, segment po kojem smo gotovo najprepoznatljiviji na europskom tržištu. Ipak bi se ova bajkovita situacija u idućim godinama mogla malo pokvariti, ako se na vrijeme ne krene u ulaganja, u prije svega održiva rješenja i tehnologiju. Trenutačno, pritom, u pitanje dolazi iduća sezona u kojoj bi čitava Hrvatska mogla imati lošiji imidž od mediteranskih konkurenata zbog niske procijepljenosti stanovništva.
Dobre vijesti još jednom stižu iz Njemačke, tržišta broj jedan za hrvatski kamping. Njemački auto klub ADAC uvrstio je na listu deset najboljih kampova u Europi i tri hrvatska, Aminess Maravea Camping Resort iz Novigrada, Camping Omišalj na Krku i Zaton Holiday Resort kod Nina, a Hrvatska je na 2. mjestu, iza Njemačke i ispred Italije prema popularnosti kampova. ADAC nije autoritet samo Nijemcima, već i na europskoj razini, i mišljenje njihovih članova itekako se prati na tržištu. A ocjene za Hrvatsku su zaista impresivne, iako nam je bar djelomice za njih zaslužna majka priroda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu