Hrvatski prehrambeni sektor godinama već kaska za europskom konkurencijom, unatoč objektivnim komparativnim prednostima. Sigurnost hrane posljednjih je godina postala jedna od najvažnijih tema na globalnoj razini, pa i domaći potencijali sve više dolaze pod povećalo investitora, ali i javnosti.
Na početku pandemije dogodio se, nažalost, kratkotrajni trend kojeg nismo mogli nazvati “kupujmo domaće”, gdje su se potrošači iznenada okrenuli domaćim proizvođačima. No, ubrzo ta je priča zamrla, a ponovno su krenule analize što moramo popraviti u domaćem prehrambenom sektoru kako bismo podigli konkurentnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu