Ako ne postoji sredina između totalnog nemara kojeg izaziva želja za zaradom u turizmu i koncepta totalnog kršenja privatnosti i praćenja turista po modelu Big Brothera, onda smo u dubokom problemu. Pa što je to onda održivi turizam, kako do njega doći, i vrijedi li ista formula za sve, niz je pitanja kojima se sve intenzivnije bave stručnjaci iz cijelog svijeta, pa i Hrvatske.
Tema je jako široka, zahvaća puno segmenata ekonomije, a za rješenja koja se donesu netko će morati podnijeti veliku odgovornost i biti spreman na brojne kritike, jer nešto će trebati žrtvovati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu