Svijet je pun paradoksa. Jedan od njih je da je za startup, iako se očekuje da ima jedinstveni proizvod i time posebnu poziciju na tržištu, najbolje da ima konkurenciju. Investitori u pravilu zaziru od investiranja u startupe koji ne mogu imenovati svoju konkurenciju.
Ili je ne znaju, jer nisu dovoljno dobro istražili tržište. Ili je ne vide, što je loše u svakom pogledu. Ili je stvarno nema što u očima investitora najčešće znači da i veći i pametniji nisu u tome čime se startup želi baviti našli išta vrijedno pa nema smisla u to ulagati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu