Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U izbor novog prodajnog osoblja T-Mobile uključio i svoje korisnike

Autor: Eleonora Dukovac
07. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Od dva milijuna korisnika deset procjenitelja novih zaposlenika bit će odabrano metodom slučajnog uzorka

Kompanija T-Mobile uvela je prva u Hrvatskoj zanimljiv i inovativan koncept zapošljavanja prodajnog osoblja – u izbor novih zaposlenika – prodavača-pripravnika uključit će i svoje korisnike. Raspisali su natječaj za sedam prodavača u četiri grada: Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu, a nakon standardnog selekcijskog procesa koji će proći svi kandidati za ovu poziciju najbolji odlaze u završni krug.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prva linija
U finalu će ih u ocjenjivačkom sudu dočekati i prosuditi korisnici usluga ove kompanije. Između više od dva milijuna svojih korisnika T-Mobile će ih odabrati metodom slučajnog uzorka kako bi se osigurala objektivnost i jednake šanse za sve kandidate. Ipak, postavili su i određene kriterije: reprezentativnost prema spolu, dobi, zaposlenosti, nezaposlenosti kao i podjednak broj osoba iz svake od regija. Svim osobama koje će sudjelovati na finalnom odabiru, kako kandidatima tako i korisnicima koji će biti procjenitelji, platit će putne troškove jer će završni krug odabira prodavača pripravnika biti održan u Zagrebu početkom lipnja. “Ovaj projekt slijedi logiku našeg poslovanja prema kojoj je u središtu korisnik i zadovoljenje njegovih želja i potreba. Budući da su prodavači tzv. prva linija koja ima najviše doticaja s korisnicima, uvjereni smo da će uključivanje korisnika u završnu fazu odabira doprinijeti odabiru najboljih kandidata. Time ujedno pokazujemo da uistinu uvažavamo mišljenje naših korisnika i da mu se svakodnevno prilagođavamo”, objašnjava Maja Weber, direktorica Sektora za odnose s javnošću i interne komunikacije T-Mobilea.

Kompanija T-Mobile uvela je prva u Hrvatskoj zanimljiv i inovativan koncept zapošljavanja prodajnog osoblja – u izbor novih zaposlenika – prodavača-pripravnika uključit će i svoje korisnike. Raspisali su natječaj za sedam prodavača u četiri grada: Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu, a nakon standardnog selekcijskog procesa koji će proći svi kandidati za ovu poziciju najbolji odlaze u završni krug.

Prva linija
U finalu će ih u ocjenjivačkom sudu dočekati i prosuditi korisnici usluga ove kompanije. Između više od dva milijuna svojih korisnika T-Mobile će ih odabrati metodom slučajnog uzorka kako bi se osigurala objektivnost i jednake šanse za sve kandidate. Ipak, postavili su i određene kriterije: reprezentativnost prema spolu, dobi, zaposlenosti, nezaposlenosti kao i podjednak broj osoba iz svake od regija. Svim osobama koje će sudjelovati na finalnom odabiru, kako kandidatima tako i korisnicima koji će biti procjenitelji, platit će putne troškove jer će završni krug odabira prodavača pripravnika biti održan u Zagrebu početkom lipnja. “Ovaj projekt slijedi logiku našeg poslovanja prema kojoj je u središtu korisnik i zadovoljenje njegovih želja i potreba. Budući da su prodavači tzv. prva linija koja ima najviše doticaja s korisnicima, uvjereni smo da će uključivanje korisnika u završnu fazu odabira doprinijeti odabiru najboljih kandidata. Time ujedno pokazujemo da uistinu uvažavamo mišljenje naših korisnika i da mu se svakodnevno prilagođavamo”, objašnjava Maja Weber, direktorica Sektora za odnose s javnošću i interne komunikacije T-Mobilea.

Doškolovanje
Ističu kako već godinama nastoje svojim zaposlenicima pružiti najbolje uvjete za rad i omogućuju niz beneficija što je, među ostalim, rezultiralo činjenicom da su treću godinu zaredom izabrani za najpoželjnijeg poslodavca u Hrvatskoj prema istraživanju portala Moj Posao. U kompaniji objašnjavaju kako u dijelu profesionalnog razvoja subvencioniraju doškolovanja, učenje stranih jezika, informatičke tečajeve te edukacije poput komunikacijskih vještina, vođenja projekata i sl. Ujedno su razradili sustav motiviranja i nagrađivanja zaposlenika za visoki učinak, ovisno o rezultatima poslovanja i ispunjenju zadanih ciljeva. Naglašavaju kako mladima nude posebne pogodnosti putem takozvanog T-trainee programa. Time se osobe koje su tek diplomirale kroz godinu dana upoznaju s radom različitih odjela kako bi dobili širu perspektivu o radu kompanije prije dolaska na željeno radno mjesto. Surađuju i s fakultetima i studentskim udrugama omogućujući znatne iznose za stipendije, a na danima karijera organiziraju prezentacije o iskustvima mladih ljudi koji već neko vrijeme rade kod njih. Uz to, svojim zaposlenicima osiguravaju ulaznice za kino i kazalište, sportsku rekreaciju, godišnje zabave za zaposlenike i njihove obitelji, sistematske zdravstvene preglede, dobrovoljni mirovinski fond i ostalo.

Autor: Eleonora Dukovac
07. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close