Kompanija T-Mobile uvela je prva u Hrvatskoj zanimljiv i inovativan koncept zapošljavanja prodajnog osoblja – u izbor novih zaposlenika – prodavača-pripravnika uključit će i svoje korisnike. Raspisali su natječaj za sedam prodavača u četiri grada: Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu, a nakon standardnog selekcijskog procesa koji će proći svi kandidati za ovu poziciju najbolji odlaze u završni krug.
Prva linija
U finalu će ih u ocjenjivačkom sudu dočekati i prosuditi korisnici usluga ove kompanije. Između više od dva milijuna svojih korisnika T-Mobile će ih odabrati metodom slučajnog uzorka kako bi se osigurala objektivnost i jednake šanse za sve kandidate. Ipak, postavili su i određene kriterije: reprezentativnost prema spolu, dobi, zaposlenosti, nezaposlenosti kao i podjednak broj osoba iz svake od regija. Svim osobama koje će sudjelovati na finalnom odabiru, kako kandidatima tako i korisnicima koji će biti procjenitelji, platit će putne troškove jer će završni krug odabira prodavača pripravnika biti održan u Zagrebu početkom lipnja. “Ovaj projekt slijedi logiku našeg poslovanja prema kojoj je u središtu korisnik i zadovoljenje njegovih želja i potreba. Budući da su prodavači tzv. prva linija koja ima najviše doticaja s korisnicima, uvjereni smo da će uključivanje korisnika u završnu fazu odabira doprinijeti odabiru najboljih kandidata. Time ujedno pokazujemo da uistinu uvažavamo mišljenje naših korisnika i da mu se svakodnevno prilagođavamo”, objašnjava Maja Weber, direktorica Sektora za odnose s javnošću i interne komunikacije T-Mobilea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu