Zvečevo je spremno isporučiti prvu pošiljku čokoladnih prutića proizvedenih kao robna marka za britanski Tesco, a bit će ponuđeni na policama tog trgovca u više zemalja srednje Europe. Požeški konditor će kroz ovaj posao u 2014. ostvariti najmanje dva milijuna eura prihoda, ispričao je ovih dana novinarki Poslovnog dnevnika Marin Pucar, novi predsjednik uprave Zvečeva.
"Strategija Zvečeva je jačanje tržišnih pozicija u regiji ex Yu tržišta gdje su brendovi Zvečeva poznati . Na ostalim tržištima preko proizvodnje retail marki proizvoda želimo uspostaviti partnerski odnos s velikim svjetskim trgovcima i iskoristiti priliku za plasman vlastitih brendova, iako je lansiranje vlastitih brendova na EU tržište jako zahtjevno i skupo", dometnuo je Pucar kad smo ga u četvrtak nazvali, pokušavajući doznati neke pojedinosti iz njegove karijere. Zadranin Pucar diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a započeo pripravnički staž u Gavriloviću, gdje postaje voditelj regije Sjeverna Hrvatska. Od 2001. radi za koprivničke tvrtke- prvo je u Danici direktor prodaje, nakon par godina prelazi u Podravku na mjesto izvršnog direktora a 2008. ulazi u upravu te kompanije. U Podravci je dočekao i burne događaje kad je u listopadu 2010. buknula afera Spice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu