Karlovačka pivovara imenovala je Kristijana Gregorića za novog direktora marketinga i izvoza te Andrzeja Mielczareka za novog direktora logistike i nabave. Kristijan Gregorić i Andrzej Mielczarek će od 1. veljače preuzeti navedena radna mjesta te postati članovi menadžment tima Karlovačke pivovare. U svom će poslu odgovarati predsjednici uprave Monique Peters. Kristijan Gregorić će na novom radnom mjestu biti odgovoran za razvoj i implementaciju marketinških strategija te jačanja brendova iz asortimana Karlovačke pivovare – Karlovačko, Rally, Heineken, Gösser, Kaiser, Edelweiss – uključujući izvoz. Kristijan je je diplomirao i specijalizirao na Ekonomskom fakultetu “Luigi Bocconi” u Milanu a svoju je poslovnu karijeru započeo u Nestle Italiji. Nakon toga dolazi u Hrvatsku na poziciju direktora Nestle Purina Petcare divizije da bi kasnije bio i regionalni direktor marketinga Nestlea za tržište zemalja Jugoistočne Europe. Prije dolaska u Karlovačku pivovaru, Kristijan je radio u Adris grupi kao rukovoditelj marketinga TDR-a. Andrzej Mielczarek završio je Pravni fakultet i magistrirao pravo na Sveučilištu Silesian u Katowicama u Poljskoj a 1992. godine položio je državni ispit za javnog tužitelja. Andrzej dolazi iz Heinekenove kompanije za veleprodaju u Poljskoj, Zywiec Trade Katowice gdje je radio na mjestu generalnog direktora od 1994. godine. Andrzej Mielczarek će na mjestu direktora logistike i nabave biti odgovoran za osiguranje učinkovitog lanca opskrbe – od distribucije, preko menadžmenta nabave, proizvodnje, do planiranja zaliha.
(pd)
Nove lidere dobili su sektori usluga procesiranja, informatičke tehnologije, razvoja i distribucijskih kanala
Karlovačka pivovara imenovala je Kristijana Gregorića za novog direktora marketinga i izvoza te Andrzeja Mielczareka za novog direktora logistike i nabave. Kristijan Gregorić i Andrzej Mielczarek će od 1. veljače preuzeti navedena radna mjesta te postati članovi menadžment tima Karlovačke pivovare. U svom će poslu odgovarati predsjednici uprave Monique Peters. Kristijan Gregorić će na novom radnom mjestu biti odgovoran za razvoj i implementaciju marketinških strategija te jačanja brendova iz asortimana Karlovačke pivovare – Karlovačko, Rally, Heineken, Gösser, Kaiser, Edelweiss – uključujući izvoz. Kristijan je je diplomirao i specijalizirao na Ekonomskom fakultetu “Luigi Bocconi” u Milanu a svoju je poslovnu karijeru započeo u Nestle Italiji. Nakon toga dolazi u Hrvatsku na poziciju direktora Nestle Purina Petcare divizije da bi kasnije bio i regionalni direktor marketinga Nestlea za tržište zemalja Jugoistočne Europe. Prije dolaska u Karlovačku pivovaru, Kristijan je radio u Adris grupi kao rukovoditelj marketinga TDR-a. Andrzej Mielczarek završio je Pravni fakultet i magistrirao pravo na Sveučilištu Silesian u Katowicama u Poljskoj a 1992. godine položio je državni ispit za javnog tužitelja. Andrzej dolazi iz Heinekenove kompanije za veleprodaju u Poljskoj, Zywiec Trade Katowice gdje je radio na mjestu generalnog direktora od 1994. godine. Andrzej Mielczarek će na mjestu direktora logistike i nabave biti odgovoran za osiguranje učinkovitog lanca opskrbe – od distribucije, preko menadžmenta nabave, proizvodnje, do planiranja zaliha.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu