Kada su inovacije u pitanju ono na što se većina članova uprave žali je sporost u njihovom razvoju, piše Harvard Business Review. Glavno pitanje glasi: Kako to da nam treba cijela vječnost kako bi razvili ideje koje će pokrenuti tržište ili otkriti nove tržišne niše, kada se istodobno čini kako su startupovi puni novih tehnoloških ideja.
Frustracije su još veće zbog činjenice kako su viši izvršni direktori naviknuti obavljati stvari brže, određivati rokove, pratiti razvoj projekta korak po korak i često provjeravati svoje timove, a čini se da sve to ne radi kada su tržišne inovacije u pitanju. Dapače, kao da usporava njihov razvoj, piše Harvard Business Review. Čini se da sve navedeno pomaže u provedbi strateških planova kompanija, ali ne u dolasku do novih ideja. Kako je već pisao Steve Blank, poduzetnik iz silicijske doline i jedan od gurua startupova "razvoj novih ideja podrazumijeva potpuno novu školu poslovnog razmišljanja od razvoja strateških planova". Ubrzavanje potrage za dobrom poslovnom strategijom različito je od provođenja te strategije, a inovacija u svemu tome posebna je priča.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu