Pokrenuli ste neki biznis, tvrtku, odnosno obrt i logično, želite biti prisutni i u virtualnom svijetu. Ipak, danas više nije dovoljno imati samo službenu web stranicu, nego je preporučljivo koristiti i društvene mreže, jer tamo se ionako nalaze vaši kupci, klijenti, korisnici… Kao i obično, većina će se tvrtki prvo odlučiti za Facebook, najpopularniju društvenu mrežu, kako u svijetu tako i kod nas. Međutim, postoje neka pravila za korporativne stranice na Facebooku kojih se trebate pridržavati. U suprotnom, može vam se dogoditi neugodna situacija – gašenje stranica i gubitak svih fanova koje ste marljivo "skupljali". Poslovni.hr vam donosi nekoliko savjeta što kao tvrtka/brend ne smijete raditi na vodećoj društvenoj mreži.
Stranica, a ne profil
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hmm.. danas je toliko toga protuzakonito i ako pokrećete vlastiti biznis zbilja se morate dobro informirati da još u samom startu ne zaradite neku kaznu. Ako brinete oko toga kako se oglašavati, tko će vam izraditi web stranicu i slično, najbolje je da se javite D Managementu koji će to profesionalno odraditi i prekinuti vaše brige 😉
http://d-management.com/
Uključite se u raspravu