Mnogi se menadžeri žale što imaju previše posla, ali se svejedno sudržavaju od prenošenja dijela zadataka podređenima. Delegiranje poslova jedna je od najslabije razvijenih i najrjeđe korištenih menadžerskih vrlina. Warren Buffett, međutim, nije jedan od takvih menadžera. Prema Buffetovoj biografiji iz pera Rogera Lowensteina, CEO Berkshire Hathawaya rado delegira, neovisno o rizicima takvog pristupa. Buffett “upravlja” vojskom od 257.000 radnika uz pomoć samo 21 zaposlenika u svom malom središnjem uredu u Omahi. Jedan je Buffettov poslovni partner ovako opisao njegov radni dan. “Provodi pola dana samo sjedeći i čitajući. A ostalo vrijeme razgovara telefonski ili uživo s vrlo darovitim ljudima kojima vjeruje.” Internetski portal portalalfa.com donosi deset savjeta za uspješno delegiranje posla.
1. Vjerujte svom osoblju. Ako nemate povjerenja u jednog ili više djelatnika, odvojite vremena za promišljanje o tome zbog čega je to tako. Možda vam se čini da ta osoba nije vrijedna povjerenja? Je li možda nesposobna obaviti posao koji joj želite delegirati? Tada je najbolje da se upitate niste li možda vi pridonijeli nedostatku povjerenja: jeste li osigurali adekvatan feedback, bilo pozitivan ili negativan, u vezi poslovnih performasi, jeste li delegirali autoritet jednako kao i odgovornost? Jeste li podrška i da li gradite povjerenje među djelatnicima? Ohrabrujete li djelatnike kako bi vam slobodno mogli postavljati pitanja?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu