Dobri poslodavci uvažavaju dobre radnike neovisno o tome jesu li prisutni fizički ili putem telekomunikacija.
I svjesni su da neki ljudi bolje funkcioniraju izvan klasične radne sredine – primjerice, oni koji su introvertiraniji, oni koji stanuju daleko ili oni koji imaju više obiteljskih obaveza. No, zašto se onda vodstvo Yahooa i Googlea opire radu od kuće? Jesu li otkrili prednosti rada u uredu, ili naprosto žele držati osoblje na oku? Vodstvo Yahooa zabranilo je svom osoblju rad na daljinu, razočaravši niz zaposlenika koji su koristili tu pogodnost. U poruci koju su primatelji našli u mapi dolazne pošte pisalo je, "neke od najboljih odluka i zamisli rađaju se u hodnicima i kafićima, pri susretu s novim ljudima i na spontano sazvanim sastancima." Mediji pretpostavljaju da je na ideju o privođenju osoblja u urede došla izvršna direktorica Marissa Mayer, slavna po ekspresnom povratku na posao s porodiljnog.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu