Prodaja je kraljica nove ekonomije, a uspjeh ovisi o sposobnostima povećanja prihoda i prodaje, ali ne samo proizvoda i usluga već i samih prodavača, navodi Grant Cardone, međunarodni stručnjak za prodaju i autor pet američkih bestsellera. Cardone savjetuje prodavače, a za enterpreneur.com navodi nekoliko pokazatelja koji pokazuju jeste li uspjeli savladati umjetnost prodaje.
1. Ne zaboravite da radite s ljudima
Velika većina prodavača pada u klasičnu zamku da razmišlja samo o onome što prodaje, odnosno o proizvodu ili usluzi i pri tom zaboravlja da prvenstveno ovise o ljudima koji kupuju te proizvode i usluge. A to je ipak najvažnije jer kupci žele da im se posveti dužna pažnja odnosno sve više zahtjevaju individualni pristup. Nedavno sam bio u stomatološkoj ordinaciji u kojoj je bilo očito da su zaboravili da rade s ljudima, i da im mora biti važno da se pacijenti osjećaju ugodno i udobno, kaže Cardone. Zadobivanje pažnje kupaca i zadržavanje njihovog interesa za proizvode i usluge danas je veliki problem. Pri ulasku u veliku trgovinu, restoran ili čak u ured može vam se dogoditi da vas nitko ne primjeti. Zbog toga se, kaže Cardone, prije svakog sastanka s klijentom podsjetim "da je on jedinstvena osoba koja zaslužuje poseban tretman".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobar članak i ja ću ga iskoristiti u radu s djelatnicima…..
Uključite se u raspravu