Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Slovenske start-up tvrtke svake godine udvostručuju prikupljena sredstva

Autor: Poslovni.hr/Hina
04. veljača 2015. u 12:48
Podijeli članak —
Foto: Petar Glebov / Pixsell

Slovenske”start up” tvrtke lani su uspjele prikupiti 61 milijun američkih dolara inicijalnog kapitala.

Slovenske"start up" tvrtke lani su uspjele prikupiti 61 milijun američkih dolara inicijalnog kapitala, a zadnjih se šest godina sredstva koja prikupe od investitora iz godine u godinu udvostručuju, izneseno je u srijedu u Ljubljani na njihovoj poslovnoj konferenciji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Start-up tvrtke osnivaju novi poduzetnici koji za svoju poslovnu ideju, odnosno rješenje koje javno prezentiraju, zatraže na slobodnom tržištu inicijalna sredstva do određene visine.

Slovenske"start up" tvrtke lani su uspjele prikupiti 61 milijun američkih dolara inicijalnog kapitala, a zadnjih se šest godina sredstva koja prikupe od investitora iz godine u godinu udvostručuju, izneseno je u srijedu u Ljubljani na njihovoj poslovnoj konferenciji.

Start-up tvrtke osnivaju novi poduzetnici koji za svoju poslovnu ideju, odnosno rješenje koje javno prezentiraju, zatraže na slobodnom tržištu inicijalna sredstva do određene visine.

Četrdesetak slovenskih "start-up" poduzeća uspjelo je od 2006. godine do lani prikupiti 130 milijuna dolara. U porastu je i njihov broj pa već možemo govoriti o rastu start-upova kao stalnom trendu, kazao je poduzetnik Boštjan Špetič.

Slovenska start-up poduzeća sredstva većinom prikupljaju iz fondova rizičnog kapitala, ali i od državnih fondova i privatnih investitora. Njihova se vrijednost trenutno procjenjuje na oko 600 milijuna dolara.

Nešto manje od polovice slovenskih start-upova bavi se internet rješenjima, 40 posto strojarskim inženjerstvom, a 13 posto mobilnim aplikacijama. Većina rješenja koja nude odnosi se na područje zdravstva, medija i prometa.

Autor: Poslovni.hr/Hina
04. veljača 2015. u 12:48
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close