Analize podataka postaju sve značajnije u donošenju stratških odluka. No, često se odluke donose temeljem pogrešnih analiza podataka čime odluke postaju lošije nego da su donošene bez podataka.
Katkad do toga dolazi zato što rezultati istraživanja tržišta – nove informacije – nemaju jasnu svrhu u sklopu trenutnih operacija poduzeća, a katkad zato što greške u izvedbi donose rezultate koji su očito pogrešni ili čak obmanjujući. Zbog toga često menadžeri izbjegavaju istraživanja jer im iskustvo govori da se nisu mogli pouzdati njihovu točnost. Ali koja je zapravo svrha istraživanja tržišta i kako izbjeći česte greške?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu