Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi igrač licenciranim taksistima kreće u borbu protiv Ubera

Autor: Marija Crnjak
27. listopad 2015. u 09:30
Podijeli članak —
Uber je prošloga tjedna stigao u Zagreb/Sanjin Strukić/PIXSELL

Zasad su uspjeli skupiti 250 milijuna dolara, treba im milijardu dolara.

U borbu na globalnom taksi tržištu uključio se novi startup Karhoo, tvrtka osnovana prije manje od godinu dana koja je dosad prikupila oko 250 milijuna dolara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Planiraju doći do milijardu dolara kapitala kojim namjeravaju uzvratiti udarac "peer-to-peer" igračima poput Ubera, koji je prošloga tjedna stigao i u Zagreb. Plan Karhooa je zauzeti tržište u partnerstvu s licenciranim vozačima, što je najizglednije u zemljama u kojima Uberu i sličnim operaterima ne dopuštaju rad, ali i zaustaviti strmoglavi pad cijena usluga.  Kako kaže osnivač Daniel Ishag, "Uber ne može rušiti cijene zauvijek, moraju i oni biti profitabilni, pogotovo ako misle ići na IPO".

U borbu na globalnom taksi tržištu uključio se novi startup Karhoo, tvrtka osnovana prije manje od godinu dana koja je dosad prikupila oko 250 milijuna dolara.

Planiraju doći do milijardu dolara kapitala kojim namjeravaju uzvratiti udarac "peer-to-peer" igračima poput Ubera, koji je prošloga tjedna stigao i u Zagreb. Plan Karhooa je zauzeti tržište u partnerstvu s licenciranim vozačima, što je najizglednije u zemljama u kojima Uberu i sličnim operaterima ne dopuštaju rad, ali i zaustaviti strmoglavi pad cijena usluga.  Kako kaže osnivač Daniel Ishag, "Uber ne može rušiti cijene zauvijek, moraju i oni biti profitabilni, pogotovo ako misle ići na IPO".

Karhoo najavljuje da će u siječnju 2016. lansirati vlastitu taksi aplikaciju, i to u suradnji s nekoliko jakih partnera u taksi biznisu. Usluga bi se trebala pojaviti u Londonu, New Yorku i Singapuru pošto se u suradnji s lokalnim taksistima i vlasnicima prijevozničkih tvrtki osigura mreža od čak 200 tisuća vozila. To uključuje suradnju s najvećom britanskom taksi grupom Addison Lee, potom s operaterom londonskih crnih taksija Comcab, njujorškim tvrtkama Carmel i Dial 7 te oko 10 tisuća vozača žutih i zelenih taksija u New Yorku, otkriva Financial Times. 

Autor: Marija Crnjak
27. listopad 2015. u 09:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close