Zagrebačka softverska tvrtka Q agency ove godine je u vrijeme lockdowna, nakon 10.000 sati, 24 mjeseca ustrajnog rada i 300.000 eura investicije, svojim zaposlenicima predstavila mobilnu aplikaciju Jenz, zatvorenu društvenu mrežu na kojoj zaposlenici tvrtki mogu objavljivati službeni i zabavni sadržaj te se bolje povezati.
“Kako je broj zaposlenih u agenciji rastao i brzo se širio, željeli smo poboljšati komunikaciju i osnažiti kulturu unutar i među timovima. Jenz je aplikacija koja kombinira nekoliko alata za komunikaciju i feedback. Na prvu izgleda kao Instagram, prepun fotografija i videa. Osim live feeda koji mu je najdinamičniji dio, Jenz ima osam značajki i sadrži kalendar svih aktivnosti u tvrtki, anonimne ankete, dijeljenje Kudosa, anonimnog prikupljanja feedbacka putem Shoutboxa i profile zaposlenika s kontakt informacijom, slikom te kratkim opisom te osobe i njene funkciji u firmi”, objašnjava nam Ana Čupić, voditeljica komunikacija u Q-u koji trenutačno surađuje sa 160 ljudi, od stalno zaposlenih do vanjskih suradnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu