Dodijelili smo stipendiju za verificirani program ‘Voditelj prodaje’!

Autor: Poslovni dnevnik , 17. ožujak 2014. u 23:40
Thinkstock

Poslovno učilište Filaks i Poslovni dnevnik prije nekoliko dana objavili su natječaj za dodjelu stipendije za verificirani program Voditelj prodaje pune vrijednosti 16.000 kuna jednom čitatelju/čitateljici portala Poslovni.hr.

Poslovno učilište Filaks i Poslovni dnevnik prije nekoliko dana objavili su natječaj za dodjelu stipendije za verificirani program Voditelj prodaje pune vrijednosti 16.000 kuna jednom čitatelju/čitateljici portala Poslovni.hr.

Natječaj za stipendiju trajao je do ponedjeljka, 17. ožujka u 10 sati. Svaki sudionik imao se pravo jednom prijaviti, a od 354 prijave nagradili smo pedesetog prijavljenog: Jasminu Dulić.

Program Voditelj prodaje traje 200 školskih sati. Program je verificiran od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i upisuje se u e-radnu knjižicu. 

Program usavršavanja za Voditelja prodaje nastao je radi potrebe usavršavanja znanja i vještina osoba koje rade zahtjevan posao upravljanja prodajnim procesom. Te aktivnosti uključuju organizaciju i koordinaciju prodajnih aktivnosti i vođenje zaposlenika u prodaji. Od prodajnog odjela se očekuje da prepozna potrebe kupaca i uspješno prezentira proizvod ili uslugu. Razumijevanje potrošačevih želja i potreba nije nimalo lak zadatak. Potrošači nisu uvijek svjesni svih svojih potreba ili ih teško izražavaju u različitim situacijama.

Na dinamičnom tržištu kupac je kralj. Ponuda je sve veća i kupcima je dostupna velika količina proizvoda i usluga te još veća količina različitih informacija. Istodobno, broj konkurenata raste i sve je teže ostvariti značajniji uspjeh na tržištu. Usavršavanjem komunikacijskih i prodajnih vještina Voditelji prodaje unapređuju prodajni proces te time grade uspješne odnose s klijentima, kupcima i poslovnim partnerima.

Voditelj prodaje mora kontinuirano usavršavati znanja i vještine s ciljem uspješne prezentacije prednosti i koristi proizvoda i usluga, kako bi ih kupci razlikovali od konkurentskih. Brojna istraživanja pokazuju da je zadržavanje potrošača važniji zadatak od privlačenja novih potrošača koje može stajati i do pet puta više od zadovoljavanja postojećih kupaca. Dovođenje novog kupca na istu razinu profitabilnosti izgubljenog kupca može koštati i šesnaest puta više.

Organizacija prodaje složen je proces koji ima za cilj pronalaženje novih kupaca te ispunjavanje potreba i želja postojećih klijenata. Prodaja nije proces koji se odvija sam od sebe. Za uspješne prodajne rezultate zaslužna je dobra organizacija i vještine efikasnog prodajnog razgovora u osobnoj prodaji. Voditelj prodaje mora analizirati, raščlaniti, poboljšati tehnike i vještine uvjerljivog prodajnog nastupa.

Cilj programa za Voditelje prodaje je usavršiti znanje o samostalnom upravljanju prodajnim procesom te usavršiti vještine vođenja i motiviranja prodajnog osoblja. Više o verificiranom programu usavršavanja doznajte ovdje.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close