Mlada sarajevska marketinška agencija D-Oglas na tržištu je ponudila inovativan način digitalnog oglašavanja na glavnim pješačkim ulicama Sarajeva.
U izlozima poznatih trgovina, na zasad devet lokacija u glavnom gradu BiH postavljeni su LCD ekrani velične 40 inča na kojima se "vrte" oglasi. "Poslije godinu i pol analiziranja našeg tržišta, medija i njihovih cijena odlučili smo uraditi nešto potpuno novo kako bi dali priliku malim i srednjim poduzetnicima da se oglašavaju u pješačkim zonama i na tome smo temeljili naš koncept", rekli su za portal eKapija.ba iz agencije D-Oglas. Budući da agencija D-Oglas ima i vlastitu audio i video produkciju, u sklopu ponude malim i srednjim poduzetnicima proizvode reklamne video blokove tako da klijentima mogu ponuditi gotove proizvode uz reklamiranja na LCD ekranima u trajanju od 15 sekundi. Cijene su formirane u skladu s gospodarskom situacijom u BiH, da bi, kako tvrde, pružili priliku malim i srednjim poduzećima koja do sada nisu imala priliku predstaviti se javnost, prije svega zbog vrlo visokih cijena emitiranja reklama u elektronskim medijima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu