O važnosti autentičnosti u javnom nastupu i vlastitom brendiranju, na Sveučilištu VERN’ studentima treće godine prijediplomskog studija Odnosi s javnošću pričala je Ana Radišić, pravnica, TV voditeljica, kreativna producentica, podcasterica i poduzetnica.
Ana je na poziv predavača Hrvoja Ratkića bila gošća na kolegiju „Osobni odnosi s javnošću“, a kako je cilj studija dati studentima što više praktičnog znanja koje će im najjasnije pokazati kako funkcionira realno poslovno okruženje, voditeljica je prezentirala što je kroz 16 godina, koliko je prisutna u medijskom svijetu, naučila te što smatra ključnim za uspjeh. Tako je Ana ispričala kako je kao dijete bila iznimno znatiželjna, a tu je karakternu crtu zadržala do današnjih dana i vjeruje da ju je baš to dovelo do poslovnih uspjeha, baš kao i svestranost. U djetinjstvu je išla u glazbenu školu i trenirala košarku, a to ju je naučilo disciplini, prihvaćanju uspona i padova kao i timskom duhu. Televizijsku karijeru počela je na riječkom Kanalu Ri gdje je svaki novi korak bio izlazak iz zone komfora pa se prisjetila svog prvog javljanja uživo, svega mjesec dana nakon što je počela raditi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu