Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Amerika im je sljedeća meta, a u projekt je uložio i igrač Barcelone Ivan Rakitić

Autor: Darko Bičak
23. studeni 2016. u 08:00
Podijeli članak —
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Nogometaš uložio u zanimljiv projekt.

Startup projekt Scorrers o kojem je Poslovni dnevnik već pisao, a najpoznatiji je po činjenici da je u njega uložio i hrvatski reprezentativac i nogometaš Barcelone Ivan Rakitić, ovog tjedna kreće u javnu crowdinginvesting kampanju. Naime, kako pojašnjava Ivan Ilečić, osnivač već uspješnog sportsko-analitičkog startupa Once Footbal, njegov novi projekt Scorres će, nakon velikih ulagača, sada biti ponuđen i malim dioničarima.  

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Preko Seedrs platforme će biti otvoreno 7600 dionica, a što čini 3,65 posto temeljnog kapitala tvrtke Scorrers. Scorrers bi trebao biti svojevrsna konkurencija Instagramu te omogućuje sportskim, filmskim i drugim zvijezdama da imaju bolju komunikaciju s obožavateljima putem stalnih nagradnih igara u koje će biti uključeni i sponzori slavnih osoba. Ilečić ističe da Scorrers želi postati nezaobilazna platforma i servis svakog "celebritija" te globalni posrednik između njih i milijuna sljedbenika, kao i partner njihovih marketinških agencija i sponzora.

Startup projekt Scorrers o kojem je Poslovni dnevnik već pisao, a najpoznatiji je po činjenici da je u njega uložio i hrvatski reprezentativac i nogometaš Barcelone Ivan Rakitić, ovog tjedna kreće u javnu crowdinginvesting kampanju. Naime, kako pojašnjava Ivan Ilečić, osnivač već uspješnog sportsko-analitičkog startupa Once Footbal, njegov novi projekt Scorres će, nakon velikih ulagača, sada biti ponuđen i malim dioničarima.  

Preko Seedrs platforme će biti otvoreno 7600 dionica, a što čini 3,65 posto temeljnog kapitala tvrtke Scorrers. Scorrers bi trebao biti svojevrsna konkurencija Instagramu te omogućuje sportskim, filmskim i drugim zvijezdama da imaju bolju komunikaciju s obožavateljima putem stalnih nagradnih igara u koje će biti uključeni i sponzori slavnih osoba. Ilečić ističe da Scorrers želi postati nezaobilazna platforma i servis svakog "celebritija" te globalni posrednik između njih i milijuna sljedbenika, kao i partner njihovih marketinških agencija i sponzora.

Autor: Darko Bičak
23. studeni 2016. u 08:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close