Ivan Ilečić iza sebe ima uspješnu apliakciju sportske analitike Once, a sada je pokrenuo novi projekt Scorrers koji bi trebao biti svojevrsna konkurencija Instagramu. Scorrers će omogućiti sportskim, filmskim i drugim zvijezdama da imaju bolju komunikaciju s obožavateljima putem stalnih nagradnih igara u koje će biti uključeni i sponzori slavnih osoba. Da je riječ o ozbiljnom projektu, govori i činjenica da je novac u njega uložio i hrvatski reprezentativac i igrač Barcelone Ivan Rakitić.
Odakle ideja za Scorrers?
Tržište društvenih mreža, vrijedno milijarde dolara, stvorilo je plodno tlo poznatim osobama koje svojom prisutnošću i milijunskim brojem pratitelja na društvenim mrežama zasigurno pridonose većoj mogućnosti uspjeha neke aplikacije. Ne čudi stoga što sve više poznatih kao što su Leonardo di Caprio, Asthon Kucher, Jay Z, Kobe Bryant, Shakira, Gerald Pique, Jesica Alba… već godinama investiraju svoj novac, vrijeme i popularnost u razne startup aplikacije. Oni svojim utjecajem i brojem korisnika koje donose sa sobom podižu vrijednost startup tvrtke. Prema istraživanju na američkom tržištu o jačini društvenih mreža, poznati sportaši postaju veći brendovi od samih klubova. Takva promjena navela je velike sponzore da se okrenu poznatim sportašima, glumcima, glazbenicima… Zauzvrat među ostalim traže promociju svojih proizvoda kroz Instagram, Facebook, Twitter i druge kanale.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu