Tipičan je poslodavac prije sklon gušenju nego poticanju kreativnosti. Zavist naspram onog tko možda ima boljih ideja i strah od gubitka vodećeg položaja u poduzeću navode mnoge menadžere da ignoriraju, sputavaju ili zlostavljaju inovativne zaposlenike.
Iako je inovacija ključna za rast i napredak poduzeća (i cijele industrije), mnogi je menadžeri veličaju i promiču samo deklarativno, dok je u praksi nastoje sasjeći u korijenu. Osim ako se njima ne omakne neka blistava nova ideja, što se međutim ne događa često. Dio otpora prema inovacijama posljedica je recesijskih uvjeta. Isplati li se uvoditi promjene, ako ne znamo hoće li biti vremena da te promjene zažive? Je li možda uputnije čekati da se oluja stiša? Paddy Miller s Poslovne škole pri Sveučilištu u Navarri smatra da je ta dilema lažna. "Iako je istina da je danas potrebno žrtvovati neke krupne i skupe projekte da bi se sačuvala radna mjesta i osigurao opstanak kompanije, inovacija je danas potrebnija nego ikad – ne unatoč financijskoj krizi, nego baš zbog nje", poručio je Miller menadžerima koji dvoje oko toga valja li inovativnost gušiti ili poticati. Umjesto da potiču inovativnost i kreativnost, dio rukovoditelja sustavno primjenjuje mjere čiji je cilj uklanjanje svakog rizika da će netko od podređenih narušiti ustaljeni poredak, u kojemu su baš takvi rukovoditelja na vrhu. Evo kakvim se mjerama služe da bi ostvarili svoju sebičnu i štetnu nakanu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.https://www.blic.rs/slobodno-vreme/18-stvari-koje-veoma-kreativni-ljudi-rade-drugacije/yl5r1y7
Uključite se u raspravu