S Goranom Paukom, županom Šibensko-kninske županije i predsjednikom Hrvatske zajednice županija, razgovarali smo o ovogodišnjoj turističkoj sezoni, brendiranju destinacije, rastu prerađivačke industrije, korištenju novca iz EU fondova i benefitima projekta Otvoreni proračun.
Iako Šibensko-kninska županija posljednjih godina bilježi rekordne turističke rezultate i kontinuirano ulaže u dodatnu turističke ponudu i infrastrukturu, još uvijek je ispod prosjeka Dalmacije. Što je uzrok tome i je li moguće ostvariti još bolje brojke?
Turizam je jedna od strateških djelatnosti Šibensko-kninske županije, a značajna ulaganja u turističku infrastrukturu, ne samo od strane Županije i županijskih ustanova već i od strane privatnih investitora rezultirala su rastom dolazaka i ostvarenih noćenja turista. Imidž županije kao turističke destinacije kontinuirano raste popriličnom dinamikom, i uistinu se osjećaju udruženi i usmjereni napori da se županija kao turistička destinacija pozicionira i strukturira kao prepoznatljiva, konkurentna i kvalitetna lifestyle destinacija. Radi se o izuzetno složenom i delikatnom procesu organiziranog postavljanja slike o samoj destinaciji u svijesti potrošača, a koja će se, prije svega, temeljiti na tom novostvorenom identitetu. Naše su ambicije fokusirane isključivo na kvalitetu proizvoda i usluga, koja će biti u stanju našim gostima pružiti jedinstveni doživljaj, nezaboravna iskustva te pozitivne i tople emocije. Ti novi procesi pokušavaju dostići kvalitetu naših konkurenata, što znači da mi zapravo imamo posla s definicijom brenda destinacije, tj da upravo radimo na "managementu reputacije" županije kao kvalitetne, boutique turističke destinacije, a za sada to radimo jako dobro. Pri tome intenzivno razvijamo turističke proizvode, osobito one koji doprinose produženju turističke sezone, ali i podizanju vrijednosti destinacije. Ukratko, cilj nam je svakako podizanje brojki, ali ne pod svaku cijenu i nauštrb kvalitete i pozitivnog brenda destinacije. Ono što nam svakako još nedostaje jest još kvalitetnih smještajnih kapaciteta, osobito onih hotelskih. Samo rastom kapaciteta i dosezanjem broja kreveta ostalih dalmatinskih županija, možemo se približiti njihovoj realizaciji u kontekstu broja noćenja i dolazaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu