Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

ZET od iduće godine trajno ukida jednu tramvajsku liniju

Autor: Poslovni.hr
10. studeni 2022. u 10:55
Podijeli članak —
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Linija je uvedena u redovan promet davne 1958. godine.

Od jeseni 2023. godine Zagreb bi trebao imati jednu tramvajsku liniju manje. Prema Planu prometa ZET-a za 2023. godinu, koji je po hitnoj proceduri upućen na današnju sjednicu Skupštine Grada Zagreba, linija broj 15 Mihaljevac – Gračansko dolje prestat će postojati.

Umjesto nje linija broj 14 produžit će svoju trasu i sa Savskog mosta umjesto do Mihaljevca vozit će do Gračanskog dolja. Sve to sugerira da će radovi na Jadranskom mostu potrajati cijelu 2023. jer linija 14 inače prometuje kroz Novi Zagreb sve do Zapruđa, piše tportal.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Linija 15 uvedena je u redovan promet davne 1958. godine, ali tada je vozila na relaciji Črnomerec – Jukićeva – Žitnjak. Prije toga po potrebi koristila se na relaciji 15 Savski most – Trg Republike – Mirogoj. Tek od 1986. godine ‘petnaestica’ prelazi na trasu na kojoj se nalazi i danas.

Od jeseni 2023. godine Zagreb bi trebao imati jednu tramvajsku liniju manje. Prema Planu prometa ZET-a za 2023. godinu, koji je po hitnoj proceduri upućen na današnju sjednicu Skupštine Grada Zagreba, linija broj 15 Mihaljevac – Gračansko dolje prestat će postojati.

Umjesto nje linija broj 14 produžit će svoju trasu i sa Savskog mosta umjesto do Mihaljevca vozit će do Gračanskog dolja. Sve to sugerira da će radovi na Jadranskom mostu potrajati cijelu 2023. jer linija 14 inače prometuje kroz Novi Zagreb sve do Zapruđa, piše tportal.

Linija 15 uvedena je u redovan promet davne 1958. godine, ali tada je vozila na relaciji Črnomerec – Jukićeva – Žitnjak. Prije toga po potrebi koristila se na relaciji 15 Savski most – Trg Republike – Mirogoj. Tek od 1986. godine ‘petnaestica’ prelazi na trasu na kojoj se nalazi i danas.

Riječ je o tzv. brdskoj trasi dugačkoj 2711 metara i rekonstruiranoj prije pet godina, a u promet je puštena 1950. godine, kad je njome vozila linija 21.

Autor: Poslovni.hr
10. studeni 2022. u 10:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close