Nakon Lidla koji već mjesecima svoje kupce marketinškom kampanjom "priprema" za ulazak Hrvatske u Europsku uniju, sličnu su kampanju pokrenuli i u Sparu.
Lidl, naime, već dulje vrijeme u marketinškoj kampanji svojim kupcima obećava niže cijene i bolju kvalitetu nakon ulaska Hrvatske u EU. Sada iz Spara pak poručuju kako će ulaskom u Uniju i ukidanjem carina, mnogi artikli iz njihovog asortimana biti jeftiniji. "Kako su naši europski dobavljači shvatili važnost ulaska Hrvatske na europsko tržište, svoje proizvode već od ponedjeljka 22. travnja našim su kupcima ponudili po cijenama koje će važiti nakon 1.srpnja. Dva mjeseca prije ulaska u EU, Spar svojim kupcima nudi proizvode uvezene iz Europske unije po nižim redovnim cijenama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu