Opće je poznata činjenica da je siječanj u maloprodaji mjesec koji je najteže preživjeti i mjesec kad kupci najmanje troše. Nakon povećanje potrošnje tijekom blagdana većina kupaca u siječnju pokušava nadoknaditi povećane troškove iz blagdanskog prosinca.
Kako ipak oživiti siječanj kako bi kupci i dalje nastavili kupovati, a prodajna mjesta i u siječnju bilježila rast prodaje?Svi smo navikli na siječanjske rasprodaje, ali neka prodajna mjesta počinju s prvim rasprodajama već krajem prosinca kako bi još više potaknula blagdansku prodaju. Tako da ni rasprodaje nisu uvijek rezervirane samo za siječanj, već ih kupci očekuju već u predblagdansko vrijeme. Stoga poticanje prodaje isključivo snižavanjem cijena u prvom mjesecu godine kao jedine strategije nije rješenje koje će zadovoljiti ni kupce, niti vlasnike. Kako je ujedno siječanj i najdepresivniji mjesec u godini, kupovinu u siječnju bi valjalo oživiti i potaknuti dodatnim elementima uz samo snižavanje cijena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mali trik ?
Kupiš tri , platiš dva ?
Nedajte se nasanjkati.
Često ta dva artikla koštaju toliko koliko su jučer koštala tri .
Provjerite !
Uključite se u raspravu