Slijedeći aktualne trendove u komunikaciji s korisnicima te sa željom da im bude na usluzi na što jednostavniji i brži način, Zagrebačka banka omogućila je razgovor putem chata na web stranici www.zaba.hr.
Chat je dostupan svim posjetiteljima weba, neovisno o tome jesu li klijenti Banke ili ne. Osnovna prednost mu je što korisnik može još brže doći do željene informacije, a bankar ga može voditi korak po korak kako bi odmah riješio eventualnu nedoumicu ili problem. Primjerice, pomaže mu što učiniti ako je kartica ostala u bankomatu, kako aktivirati m-zabu, što sa isplatama na bankomatima u inozemstvu ili gdje se sve može obročno plaćati. Ako se pak radi o interesu za kredit, bankar će korisniku dati osnovne informacije te ga spojiti s poslovnicom kako bi realizirao kredit. Chat se pokreće tako da korisnik klikne na ikonu za chat u meniju pri vrhu desnog gornjeg kuta stranice, nakon čega mu se otvara prozorčić u kojem upisuje pitanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mogu otvoriti i online psihijatrijsku ordinaciju i psiholosku pomoc za one koji traze krediti ili posluju s onima koji traze kredit od zagrebacke banke. Ali zato daju kredite Agrokoru sa dubioznom naplatom 🙂
Za klijente najgora banka u Hrvatskoj. Sigurno.
Uključite se u raspravu