Moderna wellness industrija, koja se pojavila 90-tih godina u Njemačkoj i Austriji u lječilištima koja su osmislila nove usluge za ostvarenje dodatnog prihoda, a wellness je bio jednostavna odgovor za populaciju koja živi sve brže i stresnije, u hrvatsku turističku ponudu ušla je prije desetak godina.
Hotelima, toplicama te gradskim wellness centrima uzor su bili wellness programi i standardi u Austriji, Njemačkoj i Sloveniji, i do sad je na domaćem tržištu zaživjelo stotinjak wellness centara koji se mogu pohvaliti prilično dobrim hardverom i sve boljim kadrovima. Upućeni tvrde da je industrija u Hrvatskoj vrlo pristojno regulirana, a ključ daljnjeg razvoja wellnessa kao jednog od glavnih motiva dolaska gostiju, te time i pokretača turističkog rasta, jest u jačoj promociji i prodajnoj politici koja će veću ulogu posvetiti wellness paketima.Ponuda unutar hrvatske wellness industrije razlikuje se uglavnom po podneblju ili ustanovi čiji je dio, odnosno nalazi li se u sklopu toplica i lječilišta ili hotela te čak u zadnje vrijeme i nekih kampova. Osim nezaobilaznog elementa vode (termalne ili morske), baza u većini centara su prirodni činitelji aromaterapije, ekstrakti morske flore, autohtona esencijalna ulja i ekstrakti autohtonih ljekovitih bilja, ljekovite vode te autohtona zdrava hrana, u kombinaciji s jedinstvenim wellness terapijama inspiriranim morem i klimom. Dio wellnes centara inspiriran je egzotikom, poput Spa centra Hotela Iadera koji posluje u sklopu Grupe Falkensteiner, i spada među najveće wellness investicije u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu