Iako se Dubrovnik godinama promovirao kao hotelska i visokokvalitetna turistička destinacija u kojoj posluje čak polovica hrvatskih hotela s pet zvjezdica, Grad Dubrovnik i turistička zajednica u zadnje dvije godine krenuli su žešću kampanju ekspanzije i promocije privatnog smještaja. To vodi u rušenje kvalitete čitave destinacije i nije u skladu sa strateškim dokumentima, upozoravaju turistički stručnjaci te hotelijeri i tvrde kako će pogrešna politika napraviti nepopravljivu štetu cijeloj dubrovačkoj regiji. Napominju ipak da i u privatnom smještaju postoje iznimke, kapaciteti koji kvalitetom nadmašuju i hotelske sobe s pet zvjezdica, no u službenim statistikama ta se kvaliteta ne vidi jer Hrvatska na globalnoj razini nije napravila potrebnu klasifikaciju privatnog smještaja.
Jača promocija dubrovačkog privatnog smještaja krenula je u 2012. godini pod egidom podizanja kvalitete postojećih kapaciteta, no gotovo dvije godine kasnije ispostavilo se da je broj apartmana i soba u Dubrovniku porastao, a najveće pohvale idu baš privatnim iznajmljivačima. Tako se gradonačelnik Andro Vlahušić u srpnju pohvalio da “dubrovačke obitelji postaju jedna od glavnih nositelja turističke smještajne ponude”, a njegov pročelnik gradskog ureda za poduzetništvo, Milan Perić u medijima je izjavio da treba “razbiti predodžbu o Dubrovniku kao elitnoj destinaciji i učiniti ga prihvatljivim za svačiji džep”. “Prije četiri godine privatni smještaj nije imao značajniju ulogu u ukupnoj smještajnoj ponudi Dubrovnika, no u proteklom razdoblju načinjen je značajan iskorak koji je rezultirao današnjim ostvarenjima”, kazao je Vlahušić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu