Kinesko tržište pokazuje interes za hrvatske mliječne proizvode, ali i za konditorske te maslinovo ulje, med te ostale autohtone proizvode. Interes postoji i za organske proizvode, pa prilike za suradnju više izgleda neće manjkati.
Aktualni summit 16+1 i posjet kineske delegacije na najvišoj razini Hrvatskoj s gledišta poduzetnika čini se da je velik bod koji ubire Vlada. Napravila je okvir za moguću suradnju s kineskim uvoznicima, a sad su na potezu poduzetnici i menadžeri da istraže to veliko tržište, ugovore distributere i poentiraju kroz nove poslove. Komentar je to i Branka Roglića čiji Orbico, iako najveći distributer robe široke potrošnje u Europi, ipak neće sudjelovati na predstojećem poslovnom forumu na marginama summita jer je, kaže, skloniji izravnim kontaktima, na čemu su i aktivni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu