Donošenje te odluke, istaknuo je premijer Andrej Plenković, ohrabrujući je signal za sve one koji putuju prema Dubrovačko-neretvanskoj županiji i Dubrovniku, jer će njegova provedba bitno olakšati i ubrzati protok ljudi i roba prema jugu Hrvatske.
Plenković je istaknuo i da je taj strateški projekt dio Strategije prometnog razvoja RH za razdoblje 2014. do 2020.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.vdkt 10% = 320 miliona kn
kolike mi procedure i patnje prolazimo s tim mostom, a Fižulićevi printeri stoje, dajte to bivšem ministru
da on to isprinta i završena priča, kakvi tenderi i stranci, spasimo našu Magmu i fondovsaka ulaganja
Bolje receno citava TK svih nasih gradjevinara ne bi pokrila ni zabadanje stupova. Stoga sto uhvate dobro uhvate, ipak se strancima nece dati zezati s dovlacenjem sljakera, kampovima, dnevnicama itd. Preskupo je to, bar gledajuci zemlje koje se prijavljuju. Naravno da ce i nas ugovarac nesluzbeno dati smjernice koga treba uzeti da sve ide glatko i koja cijena treba biti. Poludirigirano polunadzirano ali ok. To je to. Imat cemo most. I vjerovatno ce vdkt mijesati cementu i tociti ju u pilone. Jeeeee!
Pa vi ko da ste od jucer na burzi! Evropske su pare znaci medjunarodni tender, to smo utvrdili. A zasto ce nasi biti kooperanti stranaca? To nije jasno? Pa to je bar jednostavno: da se svi skupa saberune bi mogli skupiti niti za avansne garancije, a kamoli za sva placanja do kraja, ako budu tako strogi uvjeti, sto jos ne znamo. A i veliko je pitanje kako bi to ispalo. Ovo je puno veci zalogaj od nekog kvartovskog Kauflanda ili brane u Sumetlici. Alo! Tu smo di smo. Dobro da EU plati najveci dio, a nasi sto se ogrebu ogrebu se, s 5% marze neka glade bradu. LN.
Uključite se u raspravu