U konditorskom asortimanu više gotovo i nema redovne cijene, trgovci se u privlačenju kupaca natječu kroz akcijske prodaje čiji je udjel sve veći. Takvo postupanje za posljedicu ima deflatorni učinak i smanjenje prosječnih prodajnih cijena, a time i profitabilnosti poslovanja", komentira tržišne trendove i njihov utjecaj na poslovanje predsjednik Uprave Zvečeva Marin Pucar koji ipak, otkriva, nije nezadovoljan učinkom ostvarenim u prvom kvartalu.
Zvečevo je u razdoblju od siječanja do ožujaka 2016. zabilježilo povećanje prodaje vlastitih proizvoda kao i trgovačke robe kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima u odnosu na isto razdoblje lani. Prihodi od prodaje konditorskih proizvoda rasli su 14 posto, a na lepezi alkoholnih pića čak 37 posto pa je prvi kvartal zaključen sa 42,8 milijuna kuna prihoda. Rasla je i dobit, sa lanjskih 496 tisuća kuna na 1,39 milijuna kuna. "Još da je dočekati da se smire cijene sirovina, unatrag samo tri godine kakaovac je poskupio čak 50 posto, a šećer je ove godine naspram lani skuplji 15 posto," iznosi Pucar brojke koje izravno utječu na poslovanje te podsjeća i na veliki skok cijena posljednjih mjeseci kod svih orašastih plodova, također strateških sirovina u konditoraju.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu