EN DE

United cilja na bogatije američke putnike s novom linijom do Splita

Autor: Siniša Malus
04. studeni 2025. u 16:00
Podijeli članak —
Potražnja za putovanjima u Hrvatsku nastavlja rasti među američkim putnicima, a Split nudi izvrsnu povezanost sa širom dalmatinskom regijom, poručuju iz United Airlinesa kojeg vodi/Shutterstock

Zajedno s linijom Newark – Dubrovnik, prijevoznik će obavljati deset tjednih letova između SAD-a i Hrvatske.

United Airlines očekuje snažne rezultate od svoje nadolazeće sezonske ljetne linije između Newarka i Splita, koja će biti pokrenuta 30. travnja sljedeće godine.

Nadolazeća Unitedova linija do Splita prometovat će iz Newarka do 5. rujna, a prometovat će Boeing 767-300ER.

Očekuju solidan interes

“United Airlines je uvjeren da će naša nova linija Newark – Split snažno poslovati, gradeći na dokazanom uspjehu naše linije iz Dubrovnika. Potražnja za putovanjima u Hrvatsku nastavlja rasti među američkim putnicima, a Split nudi izvrsnu povezanost sa širom dalmatinskom regijom. Snažna turistička infrastruktura grada i privlačnost kao kulturne i obalne destinacije daju nam sve razloge za očekivanje solidnog interesa. Ovaj dodatak dodatno jača Unitedovu prisutnost na Jadranu i odražava naš pristup širenju transatlantskih operacija temeljen na podacima”., kažu iz Uniteda za EX-YU Aviation News.

Linija kreće u proljeće 2026.

Nadolazeća Unitedova linija do Splita prometovat će iz Newarka od 30. travnja do 5. rujna 2026.

Split – New York je treća najprometnija neisporučena ruta između Hrvatske i Sjedinjenih Država na temelju neizravnih prometnih tokova, odmah iza linije Zagreb – New York i Zagreb – Chicago. Međutim, generira veću potražnju od ruta Zagreb – Los Angeles, Dubrovnik – Chicago i Zagreb – San Francisco. Zajedno s postojećom Unitedovom linijom Newark – Dubrovnik, prijevoznik će obavljati deset tjednih letova između SAD-a i Hrvatske, nudeći 2118 sjedala tjedno u svakom smjeru.

“Zaista smo se etablirali kao lider pokretanjem letova prema odvažnim, trendovskim destinacijama”, izjavila je zrakoplovna kompanija. Ističući važnost svog transatlantskog zajedničkog pothvata s Lufthansom na rutama iz svojih američkih čvorišta za Frankfurt i München, United je dodao: “Ono što smo otkrili jest da naši putnici preferiraju izravne letove u odnosu na usluge s presjedanjem. S više zrakoplova koji se pridružuju našoj floti, moći ćemo dodati sve veći broj jedinstvenih destinacija”.

Ruta je prvenstveno namijenjena bogatim američkim turistima koji putuju na dalmatinsku obalu. Konfiguracija zrakoplova prijavljena u Globalnom distribucijskom sustavu ima samo 167 sjedala – Unitedov širokotrupni zrakoplov s najmanjim kapacitetom – prilagođen tržištima visokog prinosa. To je isti raspored koji se koristi na premium rutama poput onih od Newarka do Züricha, Ženeve, Nice i londonskog Heathrowa, s 46 sjedala u poslovnoj klasi, 22 u premium ekonomskoj i 99 u ekonomskoj klasi.

Važnost američkog tržišta

Direktorica ureda za Sjevernu Ameriku Hrvatske turističke zajednice, Leila Krešić-Jurić kaže kako američko tržište nesumnjivo ostaje naše najperspektivnije tržište za duge letove, posebno u premium i luksuznim segmentima.

“To sve veći broj velikih ulaganja u ponudu visokog turizma u Hrvatskoj čini još ohrabrujućim. To se kreće od američkih brendova poput Hyatt Regencyja i Curio by Hiltona do wellness hotela Materra u blizini Osijeka, dok smo posebno nestrpljivi vidjeti nadolazeća ulaganja koja su najavile domaće grupe poput Maistre i Valamara.”, zaključila je Krešić-Jurić.

Autor: Siniša Malus
04. studeni 2025. u 16:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close